Časté dotazy

Co znamená označení svítidel RED?

Jedná se o svítidla, která jsme pro Vás speciálně vybrali. Tyto svítidla spňují jednoduchý ale efektivní design pro vybavení moderních bytů. Tyto svítidla jsou pro Vás ihned dostupná.

Jsou svítidla dodávána včetně "žárovek"?

Světelný zdroj (žárovka) není součástí většiny svítidel. Lze jej však na požádání dodat. Jiným případem je většina LED svítidel, které již mají světelný zdroj integrovaný a cena svítidla je tedy včetně LED zdroje.

Jaké typy "žárovek" mohu stmívat?

Stmívat lze všechna halogenové zdroje, které jsou 230V. Některé 12V halogenové zdroje lze stmívat pomocí stmívatelného transformátoru (záleží na typu svítidla). Lze stmívat i některé LED-diodové zdroje/svítidla.

Mohu ušetřit el. energii pokud použiji stmívač?

Svítidla která jsou vybavená stmívačem, nebo jsou zapojena na externí stmívač, slouží nejen k navodění příjemné atmosféry, ale mají i funkci ekonomickou. Čím více svítidlo ztlumíte,tím méně elektrické energie využíváte.

Mohou mi LED-diodové svítidla plně nahradit stávající osvětlení?

LED svítidla a LED žárovky jdou velmi rychlým vývojem kupředu. Obecně však platí, že LED diody se používají pro orientační osvětlení např. do chodeb, schodišť, venk. chodníků, fasád a pod. Nebo svítidla dekorativní. Jako hlavní osvětlení se tato svítidla v současné době nedoporučují.

Jaké svítidla mohu použít do koupelny?

Koupelna je prostor s velmi specifickými podmínkami. Proto je nutné těmto podmínkám podřídit výběr svítidel. Tato svítidla musí splňovat ochranu proti vlhkosti, která se udává číslem IP. Minimální stupeň ochrany IP21. Koupelna se dělí do různých zón, které kladou na daná svítidla jiné nároky. Plánek a podrobné informace naleznete v záložce UŽITEČNÉ INFORMACE.

Lze reklamovat "žárovky"?

Na světelné zdroje (žárovky) se nevztahuje záruka. Životnost uváděná v hodinách je orientační pomůcka výrobce naznačující kvalitu. Není měřitelná ani dovoditelná. Funkčnost zdroje je třeba prozkušet při objednání. Pozdější reklamace není možná. Výrobci reklamace zdrojů nepřijímají.

Jak postupovat při reklamaci?

K reklamaci je nutné přinést/dodat reklamované zboží na naší prodejdu a předložit daňový doklad o koupi daného produktu. Reklamace je následně, v případě kladného posouzení, řešena opravou nebo výměnou za nový kus

Mohu získat slevu?

Ano. Slevu můžete získat na větší objednávku nebo při dlouhodobé spolupráci. Konkrétní informace Vám zdělí obchodník při zadání objednávky.