nalezených produktů
pronađeni proizvodi

FAQ

Zatím prázdné

Odkud pochází vaše produkty?

Naše produkty jsou vyráběny částečně v Evropě a částečně v Číně. Snažíme se efektivně spolupracovat s našimi dodavateli, abychom mohli nabídnout na trhu nejlepší ceny a rychlé dodání zboží.

Jakou máte záruční lhůtu na produkty?

Všechny naše produkty jsou certifikovány a záruční lhůta je 2 roky. Prosím berte na vědomí, že se na světelné zdroje (žárovky, zářivky, atd.) záruka nevztahuje.

Společnost Rendl Light Studio

Od roku 1990 Rendl Light Studio nabízí vysoce kvalitní řešení osvětlení. Jsme firma s neustálou inovací, která nabízí nadstandardní služby, vysokou kvalitu produktů a jedinečný design. Naše společnost je založena na širokých znalostech osvětlení a schopnosti vnímat potřeby a přání zákazníka. Jsme pro vás tím pravým business partnerem, ať už hledáte vnitřní nebo venkovní osvětlení do bytu či domu, tak i osvětlení pro komerční a průmyslové prostory.

Nabízíte nejmodernější sortiment?

Ano nabízíme. Světelné technologie a design se vyvíjejí velice rychle a my intenzivně pracujeme na tom, aby nám staré zboží neleželo na skladě, což je dnes běžný problém většiny dodavatelů. V novém katalogu 2018 očekáváme kolem 800 novinek.

Za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

Objednávky se expedují ihned(pokud jsou skladem)po připsání platby na náš účet. Doručení zásilek zprostředkovává firma UPS a to běhěm 2-4 pracovních dnů na vaši adresu nebo adresu zákazníka ve vašem zastoupení. Nepožadujeme žádné minimum pro objednávku. Při objednávce nad 3000 Kč bez DPH neplatíte poštovné. Pro objednávky do 3000 Kč bez DPH je poplatek ve výši 300 Kč.

Proč bych měl používat vaše osvětlení?

Naše osvětlení lze jednoduše specifikovat, instalovat a udržovat. Máte nějaké dotazy? Pokud uvidíte nějakou položku, ale požadujete úpravu, prosím kontaktujte nás. Dejte nám vědět, jak vám můžeme pomoci.

Jaký je postup při reklamaci zboží?

Průměrné procento reklamací by se mělo pohybovat kolem 1% ročně. Reklamace řešíme okamžitě a to náhradou, dobropisem, náhradním dílem nebo opravou. Reklamace se vyřizují u nás na prodejně, proto je nutné, aby zákazník zaslal reklamované zboží na adresu showroomu společně s dokladem o zakoupení. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží a dokladu o koupi. Po vyřízení reklamace zasíláme zákazníkovi zboží kurýrem na naše náklady.

Proč nenabízíte návrhové výpočty?

Pokud máte výkres s uvedenými rozměry daného prostoru, jsme schopni pouze doporučit svítidla na základě funkčnosti a designu.

Kde mohu získat technický list produktu?

Je ke stažení na webu v kartě produktu.

Nabízíte možnost asistence s projekty?

Projekty nezpracováváme, ale nabízíme možnost asistence. Můžeme vám dle vašeho projektu pomoci s výběrem svítidel a jejich umístěním.

Proč neprodáváte zboží do Ameriky a na Střední východ?

Můžeme, ale náklady na dopravu musíme přepočítat a zákazník by si hradil veškeré náklady spojené s dopravou vč. celních poplatků sám.

Skladová zásoba

Většina produktů je skladem a k okamžité expedici.

Služba UPS

Zboží zasíláme z našeho centrálního skladu v Praze balíkovou službou UPS na doručovací adresu, kterou jste nám zadali v objednávce. Přepravní podmínky v místě určení jsou mimo naši kontrolu a odpovědnost.Dle přepravních podmínek UPS kurýr doručí zásilku osobě umístěné na určené adrese. Pokud si chcete zásilku ověřit, doporučujeme poslat balík na obchodní adresu nebo vyzvednout zboží přímo na našem skladě.

Je možné získat slevu při větším odběru zboží?

Ano, je možnost získat slevu. Jako maloobchodní zákazník získáváte 5% slevu při odběru zboží v hodnotě nad 50 000 Kč a 10% slevu při objednávce nad 100 000 Kč. Velkoobchodní partneři mají nastavené slevy dle domluvy s našimi obchodními zástupci. Pro bližší infomace je prosím kontaktujte.