FAQ

Zatím prázdné

Odkud pochází vaše produkty?

Naše produkty jsou vyráběny částečně v Evropě a částečně v Číně. Snažíme se efektivně spolupracovat s našimi dodavateli, abychom mohli nabídnout na trhu nejlepší ceny a rychlé dodání zboží.

Jakou máte záruční lhůtu na produkty?

Všechny naše produkty jsou certifikovány a záruční lhůta jsou 2 roky. Prosím berte na vědomí, že na světelné zdroje (žárovky, zářivky, atd.) se záruka nevztahuje.

Společnost Rendl Light Studio

Od roku 1990 Rendl Light Studio nabízí vysoce kvalitní řešení osvětlení. Jsme firma s neustálou inovací, která nabízí nadstandardní služby, vysokou kvalitu produktů a jedinečný design. Naše společnost je založena na širokých znalostech osvětlení a schopnosti vnímat potřeby a přání zákazníka. Jsme pro vás tím pravým business partnerem, ať už hledáte vnitřní nebo venkovní osvětlení do bytu či domu, tak i osvětlení pro komerční a průmyslové prostory.

Nabízíte nejmodernější sortiment?

Ano, nabízíme. Světelné technologie a design se vyvíjí velice rychle a my intenzivně pracujeme na tom, aby nám staré zboží neleželo na skladě, což je dnes běžný problém většiny dodavatelů. V katalogu 2019 máme kolem 800 novinek.

Za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

Zboží skladem se expeduje ihned po připsání platby na náš účet. Doručení zásilek zprostředkovává firma UPS a to běhěm 1-2 pracovních dnů na vaši adresu nebo adresu zákazníka ve vašem zastoupení. Nepožadujeme žádné minimum pro objednávku. U podlimitní objednávky účtujeme manipulační poplatek.

Proč bych měl používat vaše osvětlení?

Naše osvětlení lze jednoduše specifikovat, instalovat a udržovat. Máte nějaké dotazy? Pokud uvidíte nějakou položku, ale požadujete úpravu, prosím kontaktujte nás. Dejte nám vědět, jak vám můžeme pomoci.

Jaký je postup při reklamaci zboží?

Průměrné procento reklamací by se mělo pohybovat kolem 1% ročně. Reklamace řešíme okamžitě a to náhradou, dobropisem, náhradním dílem nebo opravou. Reklamace se vyřizují u nás na prodejně, proto je nutné, aby zákazník zaslal reklamované zboží na adresu showroomu společně s dokladem o zakoupení. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží a dokladu o koupi. Po vyřízení reklamace zasíláme zákazníkovi zboží kurýrem na naše náklady.

Výpočty osvětlení a asistence s projekty zdarma

Vypracujeme kompletní projektové podklady potřebné pro řádné schválení celého projektu všemi zúčastněnými úřady. Vypočítáme osvětlenost, svítivost, světelný tok, podání barev, lumeny, luxy, teplota chromatičnosti, činitel oslnění, účiník, rovnoměrnost. - výpočet umělého osvětlení v interiéru a exteriéru podle ČSN EN 12464 - výpočet nouzového osvětlení - výpočet činitele oslnění UGR / GR - výpočet denního osvětlení podle ČSN EN 17037 - jednoduchá 2D / 3D vizualizace prostoru Pokud dojde k realizaci zakázky s našimi svítidly, bude celá služba zdarma. V opačném případě zákazník zaplatí předem určenou cenu projektu.

Kde mohu získat technický list produktu?

Je ke stažení na webu v kartě produktu.

Dodání zboží do Ameriky a na Střední východ?

Můžeme, ale náklady na dopravu musíme přepočítat a zákazník by si hradil veškeré náklady spojené s dopravou vč. celních poplatků sám.

Skladová zásoba

Většina produktů je skladem a k okamžité expedici. Přesná informace o dostupnosti potřebného množství se Vám zobrazí na našem webu po přidání do košíku.

Služba UPS

Zboží zasíláme z našeho centrálního skladu v Praze balíkovou službou UPS na doručovací adresu, kterou jste nám zadali v objednávce. Přepravní podmínky v místě určení jsou mimo naši kontrolu a odpovědnost. Dle přepravních podmínek UPS kurýr doručí zásilku osobě umístěné na určené adrese. Pokud si chcete zásilku ověřit, doporučujeme poslat balík na obchodní adresu nebo vyzvednout zboží přímo na našem skladě.

Je možné získat slevu při větším odběru zboží?

Ano, je možnost získat slevu. Jako maloobchodní zákazník získáváte 5% slevu při odběru zboží v hodnotě nad 50 000 Kč a 10% slevu při objednávce nad 100 000 Kč. Velkoobchodní partneři mají nastavené slevy dle domluvy s našimi obchodními zástupci. Pro bližší infomace je prosím kontaktujte.

Jsou ceny pro partnery zahrnuty v katalogu?

V katalogu je doporučená maloobchodní cena pro koncového zákazníka včetně DPH. Velkoobchodní cena se vypočítává tímto způsobem: cena uvedená na webu/ v katalogu/ v ceníku nejprve odečítáme místní DPH a následně odečteme velkoobchodní slevu. Postup výpočtu musí být dodržen, jinak jhe cena špatná. U všech jiných než českých zákazníků je nutné validovat platné evropské DIČ, aby bylo možné vystavit fakturu bez DPH. Není li DIČ uvedeno, vystavuje se faktura včetně českého DPH, které ale nelze odečíst v zákazníkově daňovém přiznání.

Posíláte stále 2 katalogy (český a německý)?

Ne, produkujeme už pouze jeden katalog obsahující kompletní nabídku.

Recyklační poplatek

Recyklační poplatky platí v celé EU, každý stát má svá specifika (v ČR spadáme do kategorií malá svítidla, velká svítidla, LED žárovky). Při exportu do EU za tento poplatek nezodpovídáme, neboť zodpovědnost má pouze místní firma, tedy náš zákazník. Na přímou otázku se snažíme odpovídat vyhýbavě a nic neslibujeme.

Záruka na produkty

Standardní záruka je 2 roky. Na vyžádání můžeme učinit nabídku na prodlouženou záruku za poplatek. V tom případě potřebujeme znát číslo výrobku, počet kusů a na jak dlouho chtějí záruku. Součástí nabídky potom bude i poplatek za prodlouženou záruku.

Výměna/ vratka/ reklamace

V případě výměny/ vratky/ reklamace dopravné k nám hradí vždy zákazník, posílá se na adresu, která je uvedena v patičce webu pod názvem "retour address" spolu s informací jaké údaje je potřeba dodat. U většiny zemí se jedná o místní adresu, není tedy třeba zasílat produkt do zahraničí.

Způsoby úhrady zboží

Úhrada může být provedena dvěma způsoby - převodem nebo kartou online. Zákazník může platit buď přímo při objednávce nebo kliknutím na odkaz, který obdrží emailem spolu s potvrzením objednávky. Ve většině zemí nezřizujeme místní bankovní účet, protože v rámci EU již většina bank nabízí platbu za cenu místních poplatků. Výhodou okamžité platby kartou je, že objednávka se okamžitě řadí k expedici bez jakéhokoli zásahu. Byla li taková platba realizována před 15:00 CET, je zboží expedováno tentýž den.

Minimální objednávka/ Podlimitní objednávka

Nemáme žádnou minimální objednávku, zákazník si může objednat zboží v jakékoli hodnotě. Nicméně jsme velkoobchod a u podlimitních objednávek účtujeme manipulační poplatek, který se vypoičítává pro každou zemi jinak. BG - pod 300 BGN poplatek 30 BGN ČR - pod 3000 Kč poplatek 300 Kč Euro zóna - pod 120 EUR poplatek 12 Eur DK - pod 800 DKK poplatek 80 DKK HR - pod 1000 HRK poplatek 100 HRK HU - pod 30 000 HUF poplatek 3 000 HUF CH - pod 200 CHF poplatek 20 CHF PL - pod 500 PLN poplatek 50 PLN RO - pod 600 RON poplatek 60 RON SE - pod 800 SEK poplatek 100 SEK UK - pod 100 GBP poplatek 10 GBP

Donáška katalogu v blízkosti showroomu.

Na donášku nejsme zařízení, posíláme jako vše ostatní i když firma sídlí vedle nás.

Obdrží zákazník spolu s katalogem informaci o slevách a podmínkách spolupráce?

Ano, ke katalogu je přiložen průvodní dopis, kde zákazník veškeré informace (doba doručení produktů, poštovné, sleva atd.) najde.

Proč posíláme proforma fakturu? Může zákazník místo proformy dostat fakturu se splatností?

Zákazníkům (až na pár výjimek) splatnost nenabízíme - nechceme je financovat. Nabízíme okamžitou expedici ihned po uhrazení proforma faktury. Zákazník může hradit převodem nebo kartou - odkaz na platební bránu je v automatickém emailu, kterým mu přijde proforma.

Jak poslat zákazníkovi pdf katalog?

FM - kontaktní osoba - modrá obálka nad emailovými adresami - objeví se modré vyskakovací okno - vpravo nahoře kliknout na "new customer info".